Contul meu: tichete suport

  • acces:
    • Gestionare cereri suport: meniul Contul meu, apăsaţi Tichete suport
    • audienţă: general
  • descriere:
    • Aplicaţia MyWeb vă permite să cereţi informaţii suplimentare despre un anumit subiect prin intermediul tichetelor suport. Echipa noastră suport va răspunde cererilor dvs. în maxim 24 de ore (în mod curent, timpul de răspuns este sub 4 ore).
  • adăugare unui tichet suport:
    • Apăsaţi butonul ”Cere suport” în bara de unelte. Formularul conţine următoarele câmpuri:
    • 1. Nume şi prenume: se completează automat şi nu puteţi să îl modificaţi;
    • 2. Adresa email: se completează automat şi nu puteţi să îl modificaţi;
    • 3. Subiect: descriere scurtă a situaţiei dvs.
    • 4. Descriere: detalii care pot ajuta la clarificarea situaţiei.
    • NOTA: fiţi cât mai specific şi mai clar în formularea cererii dvs. De exemplu: NU scrieţi ”Nu pot trimite emailuri” (şi atât). Descrieţi exact situaţia: câte emailuri doriţi să trimiteţi, eventual în ce scop, ce program utilizaţi, când aţi observat prima dată problema, etc. Ideea este de a ajuta echipa noastră tehnică să vă ofere cât mai repede o soluţie.
  • Răspunsul
    • Atunci când cineva răspunde unei cereri suport, primiţi o notificare prin email în acest sens. Dacă doriţi să adăugaţi un comentariu sau un răspuns, accesaţi tichetul dvs. în aplicaţia MyWeb. NU RĂSPUNDEŢI notificării prin email, acesta este un simplu mesaj automat. În cazul în care nu adăugaţi, la rândul dvs., un răspuns în 48 de ore, tichetul este închis. Puteţi re-deschide un tichet prin adăugarea unui răspuns.